R.I.P Becca

Åh
Herre
min
gud
Jag dog just

Kommentarer
Postat av: sandra

ja hitta han inte..har han fortfarande samma bild? och samma namn? (A)

Sry..men ja vill också va vän me den.

LYCKODIGDESSUTOM! :D

Vad är din fb? ;D

2011-02-12 @ 18:00:55
Postat av: B E C C A

Nej, han måste ha bytt, för den finns inte kvar.. Fatta hur glad jag var, och tänkte väl att nu när han hade snackat med mig så kanske han ville det igen, men sen så togs den bort, och jag kan säga jag att inte har gjort något annat än att gråta i två timmar typ....

2011-02-12 @ 19:05:40
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: sandra

Ååh, vad tråkigt :(

Glädje tårar eller? :)

2011-02-12 @ 19:11:17
Postat av: Julia s

Omg ! Den e så fake ! Det där är lugnt it Justin ! Ni sa ju att den it finns kvar! Daaah!!!! Hur ska du kunna tro på något sånt!! Om du va den där personen och fick en fråga "are you the real jb!? Så klart att du skulle svara jaa?? Elr? Den e lugn fake!!

Ps.sry om jag förstörde din lycko stund men jag har oxå råkat ut för det här sååååååå.......!!!

2011-02-12 @ 21:42:49
Postat av: Jojo

Det var ganska coolt Becca <3 o julia du vet inte om det är den riktiga eller inte!?



KRAMISAR FRÅN JOJO<3

2011-02-15 @ 13:03:05
URL: http://onetwotree.blogg.se/
Postat av: ....

Med tanke på Alla fake Justin är sannolikheten att denna skulle vara äkta inte så stor. Dessutom så slog en liten tanke mig. Han skrev inte alls som engelsktalande killar skriver. Alldeles för korrekt. När du chattar använder du slang.

2011-02-21 @ 13:59:43
Postat av: Mia

Amen snälla lilla du, seriöst tror du på detta?!

Det är ju så fake så att det bara skriker om det:o

Varför skulle han helt plöstligt göra en fb och börja prata med folk?:o hahahah snälla nån.....

Sry, men detta är SÅ fake!

2011-03-01 @ 00:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0