Jag drar nu

There's gonna be one less lonely giiiirl, one less lonely girl, there's gonna be one less lonely girl, one less lonely girl. (JAAAAG)
Jag kommer inte att uppdatera förrän på torsdag, eftersom jag ska åka till min morfar.. Hoppas att ni kan vänta, och inte lämnar mig! (a)
Vill ni veta en sak? NI ÄR BÄST.
KÄRLEK TILL ER!
Svar på tal:
Julia s kommenterade på förra inlägget:
Omg ! Den e så fake ! Det där är lugnt it Justin ! Ni sa ju att den it finns kvar! Daaah!!!! Hur ska du kunna tro på något sånt!! Om du va den där personen och fick en fråga "are you the real jb!? Så klart att du skulle svara jaa?? Elr? Den e lugn fake!! 
Ps.sry om jag förstörde din lycko stund men jag har oxå råkat ut för det här sååååååå.......!!!

Och visst kan jag hålla med henne att det verkar lite fejk.. Men jag hade varit vän med denne "Justin Drew Bieber" på facebook LÄNGE, han hade bara 122 vänner, vilket gör att jag väl kan känna att det skulle kunna vara den riktiga Justin Biebers profil (inte bara sidan man kan gilla), eftersom han kanske inte vill ha alla sina fans där. Och varför skulle han ha mig där? Han kanske råkade godkänna bara? ;) Jaja, jag vill i alla fall tro att det var så, och varför inte liksom? :) Förstår verkligen dig Julia, men Justin betyder så mycket för mig att jag tror gott om ALLT som har något med honom att göra, och detta är en sak som kommer göra mig glad i resten av mitt liv!
Nää, jag tror jag ringer polisen nu.
Det är fan olagligt att vara så här snygg!
BIEEEEBERLOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0