Startar kanske en ny novell!

Hejsan era finingar!
Trots att det gått nästan en vecka sedan jag sa att jag har lagt ner novellen, så är ni ändå kvar! 15 unika besökare när jag inte har skrivit på jättelänge, och när ni vet att jag har slutat? Det är otroligt gulligt av er! :')
Hur som helst, så har jag bestämt att jag kanske kommer att starta en ny novell! Den finns på den här adressen: http://loveofjb.blogg.se/ . Jag har alltså skapat en ny blogg (ni får ursäkta, för den ser ut som jag vet inte vad just nu.... xD Har inte fixat den än. :) ❤
Men OM ni vill att jag ska skriva den, så vill jag gärna ha lite tips och idéer på bra handlingar. Ni kanske har tänk på något? :) ❤ Vi hörs antagligen snart igen!
Om ni vill något akut så kan ni bara kika in på min personliga blogg och lämna en kommentar där, då jag kollar den mycket oftare än jag kollar denna bloggen. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0