Hellooo jblovers!

Hejsan! :)
Jag har läst lite olika Justin Bieber noveller nu ett tag, och jag blir bara mer och mer kär för varje sekund som går! Han är så himla underbar, så nu tänkte jag starta en egen! Jag kände att det nästan bara finns Justin Bieber noveller som har kommit så himla långt i sin story, och det tar så himla lång tid att läsa ikapp. Så här kommer en ny chans för er som vill hänga med från början. ^^ Det kommer att bli ganska bra uppdatering, förhoppningsvis ett kapitel om dagen, men vi får se eftersom det är mycket med skolan. Men jag ska försöka så bra jag bara kan! :D
Så vad säger ni? Är ni taggade för en ny bieber novell? :D
Första kapitlet kommer imorgon, så håll koll. ;)
BIEBERLOVE

Kommentarer
Postat av: Sofie

YEEEEY , längtar till första kapitlet ;D<3

2011-01-17 @ 17:32:13
URL: http://sofiestalros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0