Goda nyheter! :D

JUSTIN IS DA SHIIIT
Hehehe, jag glömde skriva att jag eventuellt kommer att kunna skriva något inlägg när jag är hos min morfar! :D
Kan ju låna hans data ;D Men förvänta er inte för mycket, för då kommer ni bara bli besvikna... :/
På torsdag ska jag på sånglektion, och sen ska jag kanske klippa mig.. Men jag lovar att ni kommer att få många långa kapitel när jag kommer hem! :) Kanske ska ta en hel dag till att skriva? Det skulle min svenska lärare gilla.. Haha.
Jag saknar er redan. :(
PURPLEGLASSEEEESSS!!! :D
Hahaha, älska den sista bilden!
BIEBERLOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://bieberdream.blogg.se/2011/february/one-less-lonely-girl-chapter-38.html#comment



kapitel 38 ute på bieberdream nu :)

2011-02-13 @ 13:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0