Kapitel 4

Hon kramade mig jättehårt, och då kunde jag inte hålla mig längre.

- Han kramade mig faktiskt också.

Jag kände hur hon drog efter andan och kramade ännu hårdare.

- Jag tänker ALDRIG släppa!

Jag skrattade åt henne och kramade henne tillbaka. Justin var ute på scen igen, och han tittade faktiskt på mig lite då och då. Jag log mot honom varje gång.


--------------------------------------------------------------------------------------

 

När konserten var slut började jag och Lina trycka oss ut mot utgången. Efter 2 meter tog det stopp. Det var helt proppfullt, och vi var sist ut eftersom  vi hade stått längst fram. Men det var i alla fall härlig stämning, och alla stod och sjöng. Efter 25 minuter kom vi till sist ut. Ingen av oss kunde tro vad som hade hänt där inne. Att Justin Bieber hade sett just mig i publiken, i en arena med 15 000 personer i. Jag hade mobilen nära till hands hela tiden, i fall han skulle smsa. Vi tog bussen tillbaka till hotellet. Även den var proppfull, och vi fick trycka oss in. Till slut kom vi fram till hotellet. När vi kom in på hotellrummet kastade vi oss i sängen. Vi var helt utmattade! Vi låg och pratade om Justin, Lina ville absolut veta varenda liten detalj!

Vid halv tolv pep mobilen till.Vi skrek till och det blev en kapplöpning bort till min jacka, där jag hade lämnat mobilen.Jag hann först, och slet skrattandes åt mig mobilen.

 

Hi Elina! :)

I’m sorry if i’m being to bold right now.. But I really want to get to know you!

I thought maybe.. You want to meet with me tomorrow? We can just hang out or something, just talk. :)

Hugs from Justin <3


- OMG! Han vill träffa dig Elina! skrek Lina.

- Jaaa, och jag tror faktiskt att jag vill träffa honom också! Han var jättesnäll.. sa jag glatt.

- Men svara honom då för i helvete!!

- Ta det lugnt, skrattade jag. Jag ska!


Hi Justin! :)

No, you’re not being to bold! :) I would like to get to know you too!

Yes, we can meet tomorrow, it’ll be great! Were should we meet? :)

Hugs from Elina<3


Efter bara några sekunder pep mobilen till igen.


This will be so fun! :) Can I come pick you up at.. 12 tomorrow?

And oh.. Haha, I don’t know where you live..

Hugs from Justin <3


Yes, I’m looking forward to it! :)  I live at Grand Hotell.

Just send me a message when you’re here!

Hugs from Elina <3


Ok.. I will! :)

See ya tomorrow then!

Hugs from Justin <3


- Han ska hämta mig klockan tolv imorgon! skrek jag.

- Fyfan vad roligt!

- Men.. Det har jag ju inte tänkt på.. Vad ska du göra? Shit, är det okej att jag är med honom? frågade jag oroligt.

- Men hallååå! Jag har typ etthundraåttiosju vänner här! Jag tror inte att jag kommer få brist på saker att göra! Självklart är det okej! sa Lina, och kramade mig.

- Aaw, tack! Du är den bästa vännen man kan ha!

 

Nästa morgon hade vi ställt klockan. Den pep vid tio, och jag ville bara mörda någon. Men så kom jag på att jag skulle träffa Justin idag, så jag skyndade mig upp och in i badrummet för att ta en dusch.Jag var nervös. Väldigt nervös. Det kändes som att jag försökte spola bort nervositeten genom att duscha i två evigheter. Till slut bankade Lina på dörren.

- Har du svimmat där inne eller?  frågade hon.

- Nejdå, jag är just klar! svarade jag, och gick ut ur duschen. Jag klädde på mig en ljust rosa, somrig klänning och lite smycken. Jag sminkade mig lite lagom, jag ville inte se ut som att jag inte brydde mig, men samtidigt ville jag heller inte se desperat ut. Jag blev ganska nöjd med resultatet och sprayade på mig min favoritparfym, "Midnight Fantasy."

- Kan jag se ut så här? frågade jag osäkert.

- Du är jättefin! Kom nu så går vi och äter frukost! Han ska komma om en timma, så om du inte vill stressa får du faktiskt skynda dig, sa Lina.

- Jag kommer på direkten! svarade jag.

Jag tog med mig min ljusa jeansjacka, min handväska och tog satte ett par ballerina på fötterna.

 

När vi hade ätit klart var klockan kvart i tolv. Klockan hade visst blivit mycket innan vi var klara, även fast jag hade ställt klockan .Vi gick tillbaka till rummet och pratade den sista kvarten.

Prick klockan tolv om ett sms från Justin:

 

Hi! :)

I’m here now! Come down to the lobby, i’ll be waiting there.

Hugs from Justin <3

 

- Aaaah! skrek jag. Han är här!

- Omg! Gå nu, svarade Lina.

Jag kramade om min kompis och gick ut genom dörren.

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

Här kom äntligen kapitel 4! I nästa kapitel kommer det att hända grejer.. Haha. Glöm inte bort att kommentera när du läser! Jag vill ha minst 5 kommentarer på detta kapitel, från olika IP-nummer innan jag publicerar nästa! :)


BIEBERLOVE


Kommentarer
Postat av: Beeeeckaaa

man blir ju typ nervös själv haha :D

2011-01-22 @ 20:14:19
Postat av: Anonym

hahah såå bra, mera nu :d

2011-01-22 @ 21:05:02
Postat av: Kändisnoveller!

Hej!



Är det så att du gillar noveller? Isåfall borde du kika in på min blogg och LÄGGA DIT EN KOMENTAR om vem DU tycker första novellen ska handla om!



Kom igen nu, det är obegränsat vilken person du väljer! Sprid detta så får vi igång denna blogg snabbt!



KRAM (glöm inte komentera nu!)

2011-01-23 @ 13:25:51
URL: http://kandisnoveller.blogg.se/
Postat av: Svarten97

hej bra novell, som Becka skrev; man blir nervös själv när man läser ;)

2011-01-23 @ 15:40:57
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Sofie

GRÖMT JÖÖÖÖ!<3

2011-01-23 @ 16:06:35
URL: http://www.storiesaboutjb.blog.se
Postat av: Anonym

såå bra mera nu :DD

2011-01-23 @ 19:19:18
Postat av: Anonym

du är jätteduktig!!!<3

2011-02-09 @ 09:30:47
Postat av: Mina

Bra novell! :) Man lever sig verkligen in i situationen! Läs min också och kommentera! :D

2011-03-04 @ 18:44:54
URL: http://justindrewbieberandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0