Kapitel 24

- We found your bag downstairs..? sa Pattie och tittade konstigt på Justin.
Vi började skratta ännu mer. Vi skrattade tills vi fick ont i magen, och våra mammor fick säga till oss att det faktiskt fanns folk på hotellet som kunde bli störda.
--------------------------------------------------------------
Vi klev in i ett av rummen som vi hade bokat. Det var ganska litet, men mysigt. Justin höll min hand hela tiden.
När vi hade sett oss omkring gick jag fram till mamma.
- Får vi ha detta rummet? frågade jag och nickade mot Justin.
Mamma tittade undrande på mig.
- Menar du att ni ska sova ihop? Nä, jag vet inte.. sa hon.
- Jo, snälla, snääääälla! sa jag bedjande.
Mamma suckade och vände sig mot Pattie.
- Can they sleep alone in here? frågade hon.
Pattie rynkade näsan och vände sig mot oss.
- Why do you wan't to sleep together? frågade hon strängt.
- Because it's.. cozy? sa jag tveksamt.
Pattie höjde ena ögonbrynet. Jag såg att Justin fick bita sig hårt i läppen för att inte börja skratta.
- Cozy? I don't know.. sa hon och vände sig mot mamma igen.
- Come an, sa Justin uppgivet.
Mamma och Pattie utväxlade några blickar som vi inte kunde tyda, men de förstod uppenbarligen varandra väldigt väl. Tillslut tittade mamma uppmanande på oss.
- Okay, but you can't sleep in the same bed, and.. började hon, men Pattie avbröt henne.
- Justin, you sleep on the couch! sa hon strängt och tittade sedan på mamma igen. Continue!
- We'll check on you every halv-hour, sa hon bestämt.
Både jag och Justin stönade.
- Why..? frågade vi i kör.
- Maybe you'd rather not even sleep in the same room? frågade Pattie.
Vi stönade och schasade ut våra mammor. När vi hade stängt dörren efter dom började Justin skratta.
- They can forget that I'm not sleeping in your bed, sa han och bet sig i läppen.
- Yeah, sa jag och skrattade lite tyst.
Jag gick fram till honom och lade armarna kring hans nacke. Han lade händerna kring min midja, och våra läppar sökte sig mot varandra. Jag log, och njöt av varje sekund. Kyssarna blev allt mer intensiva. Justins hand letade sig upp för min rygg och min mage, kramade mina bröst. Jag stönade lite. Kyssarna övergick i hångel, och jag märkte hur Justin hela tiden försiktigt pressade mig bakåt. Plötsligt stötte jag emot något och ramlade rakt bakåt. Jag skrek till, men upptäckte att jag hade landat i sängen. Jag tittade in i Justins ögon, och han tittade tillbaka. Vart ville han komma? Äh, strunt samma, det här fick leda vart det ville. Han började kyssa mig igen, den här gången lite mjukare. Jag drog av honom tröjan. Herregud, vilken mage. Han flinade åt mig när han märkte att jag stirrade, och drog av mig min tröja också. Mitt i rörelsen hejdade jag honom.
- What if they come in here? frågade jag.
- Don't worry, we still have.. 20 minutes, sa han och kollade på klockan.
Jag slickade mig om läpparna.
- Continue, sa jag flörtigt.
Han log och drog av mig tröjan helt. Jag märkte hur hans andning blev häftigare.
- Can I..? frågade han och pekade på min BH.
Jag kände hur jag blev lite röd i ansiktet. Men visst, han var ju ändå min pojkvän. Jag nickade och han log.
Jag vände mig om så att han skulle kunna knäppa upp den, men det gick inte så bra för honom.
- Do you wan't me to help you? frågade jag och skrattade lite.
- Uhm.. yeah, sa han.
Jag knäppte upp spännet och drog av mig BH:n, men satt med ryggen mot honom, bara för att retas. Just då hörde vi hur handtaget till dörren drogs ner. Sekunden därefter knackade det på dörren. Puh, vi hade låst den! Jag sprang det snabbaste jag kunde till badrummet.
- Tell them I'm using the toilet, sa jag och låste dörren.
Justins perspektiv:
Elina stängde badrumsdörren, och sekunden där efter kom mamma och Ebba in i rummet. Hur hade de kommit in?
- What are you doing here? How did you get in? frågade jag.
Mamma viftade med ett kort.
- I've got a card for your room too, sa hon. And please explain to me why you're not wearing a shirt.
- I.. I was changing clothes.. sa jag.
- Are you sure? sa hon och sökte min blick.
Jag vek undan, och nickade.
- And where is Elina? frågade hon.
- She's using the toilet, sa jag.
- The toilet.. Then, maybe you can explain to me why her shirt and bra is on that bed? sa hon strängt.
Shit. Vad skulle jag säga nu?! Jag öppnade munnen för att svara något, som antagligen skulle låta dumt. Precis då öppnades badrumsdörren, och Elina kom ut. Hennes hår var alldeles vått, och hon var invirad i en handduk.
- Oh, I thought I heard some voices! sa hon och log mot mamma och Pattie.
Ha! Där fick dom!
- What are you doing here? frågade hon och tittade på dem.
- We.. were just checking that you are okay.. sa de och vände sig sedan om, och gick ut. När de hade stängt dörren vände jag mig mot Elina.
- Aaah, you were awesome! sa jag. Maybe you should become an actress one day?
- Aaw, thank you Justin, svarade hon och skrattade. Jag kysste henne mjukt.
- Well.. where were we?
----------------------------------------------------------------
Haha, ojojoj! Kommentera som fan nu, det är ju Justins födelsedag och allt!
Jag tappar liksom lusten att skriva lite när jag inte får några kommentarer.
Har inte fått en enda på kapitel 23. Blir lite ledsen.. :(

BIEBERLOVE

Kommentarer
Postat av: becka

hahah, lite action här! ;)

2011-03-01 @ 15:42:48
Postat av: Svarten97

snygg luring! haha :D

meeeeeeeeeeer!

2011-03-01 @ 16:19:56
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: ...

Jättebra! :D

2011-03-01 @ 19:09:38
Postat av: Sofie

damn att dom skulle förstöra allt xd<3

2011-03-01 @ 23:33:47
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha! mer!

2011-03-02 @ 17:56:49
Postat av: Elise

Haha :D jäklars de blev action här nu ;)

2011-03-02 @ 19:20:04
Postat av: fia

haha :D snälla skriv mer, du äger!

2011-03-03 @ 12:59:51
Postat av: Becca

skulle du vilja hjälpa mig att rösta fram mitt bidrag i mysmatchen? Alla som röstar på mitt bidrag får länkning i min blogg och får ta del av mina 500-2000 besökare :) klicka dig in på http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

och lämna din röst :D glöm inte att sedan gå in på din mejl för att bekräfta din unika röst :)



TACK på förhand.. /Becca

2011-03-03 @ 13:24:15
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej allt bra?:)

Just nu har jag en tävling på bloggen ddär du har chans att kamma hem en lyxig hårinpackning från shemenamour.se som är värd 249kr! om du vill delta är det bara att kika bloggen:)

2011-03-03 @ 13:35:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Hannah

meeeeeeeer!!! <3 det var nära där ;)

2011-03-04 @ 17:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0