Hahahaha fail

Hejsan!
Fick just en kommentarkapitel 23, där det stod typ att "hade hon inte gips typ upp på halva låret? hur kan hon då springa?" Hahaha, jag glömde bort det, faaaaaiiiiil, hoppas att det inte gör något xD Kan ändra ifall ni stör er?
Kommentera det i så fall! <3


Haha, bilden är så klockren! x)
Jag hann inte skriva klart kapitel 25, för jag har prov imon, jag började idag (smart som jag är!!!) fast jag har varit sjuk i 4 dagar...? Ibland så undrar man ju hur det står till i hjärnan... Men nu är det som det är, uppdaterar så fort som möjligt!
Stay tuned.
BIEBERLOVE

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: kul att du rä med :) om du vill beställa ngt från shemenamour.se får du 50kr rabatt om du anger kodordet "lovisa50kronor" :)

2011-03-03 @ 14:46:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0